Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Ailə təsrrüfatı
Банк и страхование
Международная экономика
Bilik Iqtisadiyyatı
diskurs.az radio unec
Dünya İqtisadi Forumu
Fiskal Siyasət
İnforqrafika
İnnovasiya
ISE Economic Talks
Made in Azerbaijan
Макроэкономический анализ
Финансовые рынки
Marketinq
Milli iqtisadiyyat
Müsahibə
Нефть
Транспорт
Транспорт
Qender
Предпринимательство
Sənaye
Turizm
Налоги и пошлины
Домохозяйства
Экономическое образование
USD 1.7000, EUR 1.9343, TRY 0.2909, RUB 0.0254, CNY 0.2469, GEL 0.6589, GBP 2.1630, IRR 0.0040, JPY 1.5333, XAU 2000.3730, XAG 24.9162, XPT 1325.6940, XPD 1518.7545
(Azərbaycan) Savadlı insanların təhsilə cəlb olunması üzrə OECD araşdırması
Пятница Апрель 7th, 2017
0
20160430_woc298

Извините, этот техт доступен только в “Азербайджанский”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

The Economist jurnalının səhifəsində OECD araşdırmasına dayanaraq, savadlı insanların ölkələr üzrə təhsilə cəlb olunması ilə bağlı faydalı yazı yerləşdirilib.
Yazının əsas məqamlarını tərcümə halında təqdim edəcəyəm.
Yazıda qeyd olunur ki,
Savadlı insanların təhsilə cəlb olunması əksər ölkələrdə əsas hədəflərdən biridir. Əgər müəllimin maaşı aşağıdırsa və bu xüsusən də uzun iş saatı ilə müşaiət olunursa o zaman bu vəziyyət daha problematik hesab olunur. OECD rəqəmlərinə görə əksər varlı ölkələrdə təhsildən olan gəlirlər üçün nə iş saatları nə də maaş o qədər də önəm daşımır. PISA-ın (Programme for International Student Assessment — Beynəlxalq Tələbə Qiymətləndirilməsi üzrə Proqram) araşdırmasına görə Yaponiya və Cənubi Koreya 15 yaşlı məktəb şagirdlərinin qrammatika, arifmetika və elmi biliklərinə görə demək olar ki, eyni səviyyədədirlər. Bu iki inkişaf etmiş ölkədə müəllimlərin maaşı da təxminən eynidir, lakin iş saatlarında fərqlər var. Yaponiyada bir müəllimin orta həftəlik iş saatı — 54 saatdır, C. Koreyada isə 37 saatdır.

Bundan başqa Estoniyada şagirdlər (hansı ki, müəllimin ən az maaş aldığı qrupa daxil olan ölkədir) Niderlanda nisbətən daha yaxşı nəticə göstərirlər. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, Niderlandda müəllimlərin maaşları Estoniyadan 5 dəfə çoxdur və iş saatları eynidir.

Fikirlərinizi bildirə bilərsiniz!

Link aşağıda:

http://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2016/04/daily-chart-18?fsrc=scn%2Ffb%2Fte%2Fbl%2Fed%2Fteacherssalaries

Təhmasib Əlizadə, UNEC, Beynəlxalq İqtisadiyyat


Оставьте ответ

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели