Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Ailə təsrrüfatı
Bank and insurance
International Economics
Bilik Iqtisadiyyatı
diskurs.az radio unec
Dünya İqtisadi Forumu
Fiskal Siyasət
İnforqrafika
İnnovasiya
ISE Economic Talks
Made in Azerbaijan
Macroeconomic analysis
Financial markets
Marketinq
Milli iqtisadiyyat
Müsahibə
Petroleum
Transport
Transport
Qender
Entrepreneurship
Sənaye
Turizm
Taxes and duties
Домохозяйства
Economic education
USD 1.7000, EUR 1.9673, TRY 0.2937, RUB 0.0259, CNY 0.2455, GEL 0.6379, GBP 2.2346, IRR 0.0040, JPY 1.5174, XAU 2084.2170, XAG 24.9400, XPT 1431.4510, XPD 1845.0525
(Azərbaycan) Savadlı insanların təhsilə cəlb olunması üzrə OECD araşdırması
Friday April 7th, 2017
0
20160430_woc298

Sorry, this entry is only available in Azerbaijani. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

The Economist jurnalının səhifəsində OECD araşdırmasına dayanaraq, savadlı insanların ölkələr üzrə təhsilə cəlb olunması ilə bağlı faydalı yazı yerləşdirilib.
Yazının əsas məqamlarını tərcümə halında təqdim edəcəyəm.
Yazıda qeyd olunur ki,
Savadlı insanların təhsilə cəlb olunması əksər ölkələrdə əsas hədəflərdən biridir. Əgər müəllimin maaşı aşağıdırsa və bu xüsusən də uzun iş saatı ilə müşaiət olunursa o zaman bu vəziyyət daha problematik hesab olunur. OECD rəqəmlərinə görə əksər varlı ölkələrdə təhsildən olan gəlirlər üçün nə iş saatları nə də maaş o qədər də önəm daşımır. PISA-ın (Programme for International Student Assessment – Beynəlxalq Tələbə Qiymətləndirilməsi üzrə Proqram) araşdırmasına görə Yaponiya və Cənubi Koreya 15 yaşlı məktəb şagirdlərinin qrammatika, arifmetika və elmi biliklərinə görə demək olar ki, eyni səviyyədədirlər. Bu iki inkişaf etmiş ölkədə müəllimlərin maaşı da təxminən eynidir, lakin iş saatlarında fərqlər var. Yaponiyada bir müəllimin orta həftəlik iş saatı – 54 saatdır, C. Koreyada isə 37 saatdır.

Bundan başqa Estoniyada şagirdlər (hansı ki, müəllimin ən az maaş aldığı qrupa daxil olan ölkədir) Niderlanda nisbətən daha yaxşı nəticə göstərirlər. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, Niderlandda müəllimlərin maaşları Estoniyadan 5 dəfə çoxdur və iş saatları eynidir.

Fikirlərinizi bildirə bilərsiniz!

Link aşağıda:

http://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2016/04/daily-chart-18?fsrc=scn%2Ffb%2Fte%2Fbl%2Fed%2Fteacherssalaries

Təhmasib Əlizadə, UNEC, Beynəlxalq İqtisadiyyat


Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar